Reklamacja towaru

Najważniejsze informacje dotyczące reklamacji:

  1. Reklamację możesz zgłosić jeśli:
    • otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu podczas transportu,
    • posiada wady fabryczne,
    • jest inny niż zamawiany,
    • w trakcie użytkowania okazał się wadliwy.
  2. Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu.
  3. Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, prześlij nam również zdjęcia opakowania transportowego, zdjęcia zabezpieczenia wewnętrznego oraz zdjęcie spisanego z kurierem protokołu szkody. Więcej informacji znajdziesz w instrukcji.
  4. Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@edaxo.pl lub poprzez interaktywny formularz reklamacyjny.
  5. Nie odsyłaj od razu do nas reklamowanego towaru. Poczekaj na naszą wiadomość z instrukcjami lub propozycją rozwiązania problemu. Na podstawie przesłanych przez Ciebie zdjęć, będziemy w stanie ocenić, czy będziemy odbierać uszkodzony produkt.
  6. Jeśli będzie konieczność odebrania od Ciebie reklamowanego towaru, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy opłaconą przez nas etykietę zwrotną.
  7. Rozpatrujemy reklamację i udzielamy odpowiedzi zazwyczaj  w ciągu kilku dni, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
  8. Wykonanie zdjęć reklamowanego towaru i skorzystanie z formularza reklamacji określonego w sekcji Procedura reklamacji jest opcjonalne, jednak znacznie przyspiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji.

Procedura reklamacji zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury reklamacji zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu.

Procedura reklamacji:

  1. Jeśli dokonałeś zakupu jako Konsument lub Przedsiębiorca Konsument możesz skorzystać z jednych z następujących uprawnień reklamacyjnych:
    • wymiana towaru na nowy, lub
    • naprawa towaru
  2. Jeśli sprzedawca nie może zrealizować Twojego wniosku, możesz złożyć następujące propozycje:
    • obniżenie ceny towaru, lub
    • zwrot środków (odstąpienie od umowy)
  3. Jeśli dokonałeś zakupu jako Przedsiębiorca możesz skorzystać z jednych z następujących uprawnień reklamacyjnych:
    • wymiana towaru na nowy,
    • naprawa towaru, lub
    • obniżenie ceny towaru.
  4. Wypełnij interaktywny formularz reklamacyjny lub złóż reklamację na adres mailowy: sklep@edaxo.pl pamiętając o dołączeniu fotografii reklamowanego towaru.
  5. Po złożeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie o otrzymaniu przez nas Twojego zgłoszenia.
  6. Do 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy Cię o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji.