Reklamacja towaru
Najważniejsze informacje dotyczące reklamacji:
- Reklamację możesz zgłosić jeśli:
- otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu podczas transportu,
- posiada wady fabryczne,
- jest inny niż zamawiany,
- w trakcie użytkowania okazał się wadliwy.
- Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu.
- Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, prześlij nam również zdjęcia opakowania transportowego, zdjęcia zabezpieczenia wewnętrznego oraz zdjęcie spisanego z kurierem protokołu szkody. Więcej informacji znajdziesz w instrukcji.
- Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@edaxo.pl lub poprzez interaktywny formularz reklamacyjny.
- Nie odsyłaj od razu do nas reklamowanego towaru. Poczekaj na naszą wiadomość z instrukcjami lub propozycją rozwiązania problemu. Na podstawie przesłanych przez Ciebie zdjęć, będziemy w stanie ocenić, czy będziemy odbierać uszkodzony produkt.
- Jeśli będzie konieczność odebrania od Ciebie reklamowanego towaru, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy opłaconą przez nas etykietę zwrotną.
- Rozpatrujemy reklamację i udzielamy odpowiedzi zazwyczaj w ciągu kilku dni, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
- Wykonanie zdjęć reklamowanego towaru i skorzystanie z formularza reklamacji określonego w sekcji Procedura reklamacji jest opcjonalne, jednak znacznie przyspiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji.
Procedura reklamacji zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury reklamacji zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu.
Procedura reklamacji:
-
Jeśli dokonałeś zakupu jako Konsument lub Przedsiębiorca Konsument możesz skorzystać z jednych z następujących uprawnień reklamacyjnych:
- wymiana towaru na nowy, lub
- naprawa towaru
-
Jeśli sprzedawca nie może zrealizować Twojego wniosku, możesz złożyć następujące propozycje:
- obniżenie ceny towaru, lub
- zwrot środków (odstąpienie od umowy)
-
Jeśli dokonałeś zakupu jako Przedsiębiorca możesz skorzystać z jednych z następujących uprawnień reklamacyjnych:
- wymiana towaru na nowy,
- naprawa towaru, lub
- obniżenie ceny towaru.
- Wypełnij interaktywny formularz reklamacyjny lub złóż reklamację na adres mailowy: sklep@edaxo.pl pamiętając o dołączeniu fotografii reklamowanego towaru.
- Po złożeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie o otrzymaniu przez nas Twojego zgłoszenia.
- Do 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy Cię o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji.